כוחות אמריקנים נחתו במזרח אירופה; סיוע צבאי לאוקראינה

    אבי יעקב No Comments on כוחות אמריקנים נחתו במזרח אירופה; סיוע צבאי לאוקראינה

    אחרי הנחתת כוחות ארצות הברית בפולין במהלך השבוע הונחתו כוחות הצבא בגרמניה לצורך הקמת שדה תעופה שיסייע לכוחות נאטו ואוקראינה כנגד הביריונות הרוסית | על פי הדיווח צפויים להגיע בסך הכול כ-3,000 לוחמים אמריקנים

    צילום: צבא ארצות הברית
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המטה המשותף של צבאות נאט"ו וארה"ב הודיע הבוקר כי חיילים אמריקנים נחתו בגרמניה לצורך הקמת מטה, ובמקביל עשרות נוספים נחתו ככוח מקדים בפולין. הכוח המקדים שהגיע לפולין נחת עם ציוד רב על מנת להיערך להגעת הכוחות הגדולים, כ-3,000 לוחמים, שאותם ביידן הורה לשלוח לאזור מוקדם יותר השבוע.

    אתמול נפגש שר ההגנה הפולני עם בכירים אמריקאיים בוושינגטון. על פי דיווח ב"ניו יורק פוסט", הכוחות שהגיעו להכין את המטה, נחתו בעיר הגרמנית וויסבדן. תמונות מהגעת הכוחות מראות את הלוחמים מגיעים עם ציוד לחימה וג'יפים לאזור, הם גם הגיעו כדי להכין שדה תעופה לקראת הגעת 1,700 חיילים מהדיוויזיה המוטסת של צבא ארה"ב .

    סוכנות הידיעות הרוסית טאס מדווחת כי  הצי הבלטי הרוסי יגיע לנמל הרוסי בטרטוס שבסוריה לתרגיל לחימה ימי ואווירי. בתרגיל שידמה מלחמה ישתתפו 140 ספינות קרב מהצי הבלטי ומהצי הצפוני ו-60 מטוסים. בתרגיל ישתתפו ספינות לחימה אמפביות וכוח של 10,000 נחתים שידמה פלישה.

    ביום רביעי האחרון, נשיא ארה"ב ג'ו ביידן הורה על העברתם של 3,000 חיילים אמריקנים ליבשת המתוחה, על רקע העימות ההולך ומחריף בגבול רוסיה-אוקראינה. על פי הדיווח, הנשיא הורה על שליחת 2,000 חיילים אמריקנים מארה"ב לגרמניה ופולין, ו-1,000 חיילים נוספים, המוצבים בזמן שגרה בגרמניה, לרומניה.



    0 תגובות